Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pharagirlke schreef:Don_Zhivago: bitloos is minstens even scherp als met bit dus daar zal het niet aan liggen.

IPV er allebei zo op te springen konden jullie misschien beter, gelijk elk mens zou doen, vragen wat ik bedoelde als je niet zeker bent hoe ik het bedoel.
Maar goed, zal wel helemaal fout zijn, wederom lees je het stukje "dat ik dit geen bitloos probleem vind" niet. Maar jullie feestje hoor 
pharagirlke schreef:Tja, dat is wat ik in het topic dat daarover ging gelezen hebMaar goed, zal wel helemaal fout zijn, wederom lees je het stukje "dat ik dit geen bitloos probleem vind" niet. Maar jullie feestje hoor
Ik wil geen bitloos vs bit discussie beginnen, maar wat bedoel je met die "niet per definitie"? Ik vermoed dat, nav wat ik al van deze TS gelezen heb, ze niet op een halstertje rijd.

Ik meende dat ergens gelezen te hebben met wat ze rijd... ik kom er alleen even niet op) dus vandaar dat ik zei dat het minstens even scherp was. Ik wilde bitloos dus niet afkraken in dit geval, enkel weergeven dat dit zowel met als zonder bit had kunnen gebeuren.

In dit geval "doet dat er niet toe" vind ik.

pharagirlke schreef:Bandida: ik zou het fijn vinden dat al je dan perse dingen mis wil opvatten

Citaat:Waarom denk je dat sommige mensen hun paard echt niet bitloos durven rijden?