dankje, ik durf er nu wel weer alleen op, aangezien de lessen deze keer weer heel goed gingen!
en idd, vertrouwenswerk doe ik heeel veel(aan de hand stappen, draven, poetsen enz.) en t gaat nu allemaal goed!
en ze is me niet de baas, want ze kan het wel, rustig na de galop, maar het is meer(voor mij dan) een gevoel dat ze de laatste lessen zo gebokt heeft denk ik, dat ze het weer gaat doen.
de les ging nu heel ontspannen(vanzelf aan de teugel, zoals ze meestal doet, rustig draven, stappen en de rest!) dus ik denk als het volgende week nog zo is, ik weer ga galopperen9gewoon een klein stukje).
t was wel grappig, een paar keer toen ze zo ging bokken moest ik natuurlijk gewoon doorrijden, maar toen ging ze in galop.
ik bekeek het van de positieve kant: niet van o jee, ze heeft gebokt maar meer; ze heeft gebokt maar k heb wel gegaloppeert.dat vond ik wel goed van mezelf.
senna21: thiedeman strakker is geen optie in mijn ogen, ze word er alleen maar vervelender door, ik rijd liever zonder, gelijk zodra mn vertrouwen terug is of het weer lekker warm word als deze week!