Hij had last van zijn rug door een verkeerde zadel.
Hij heeft inmiddels geen gevoelige rug meer dus als ik erop druk , drukt hij zijn rug niet meer weg. dat is positief.. Hij was tot nu toe heerlijk soepel en buigzaam in zijn lijf en liep super fijn.
Echter het probleem linksom in galop is weer terug na behandeling chiropractor.( hij vertoonde dit probleem ook 2 weken voor bezoek chiropractor)
Opsomming: Geen buitenteugel aannemen ,ongeloofelijk wegvallen over de buitenschouder op minimale druk binnenteugel.
Bit extreem vastpakken, vertragen in tempo of racen als een gek, niet willen nageven niet eens op een lange zijde.
hard rennen en absoluut niet ondertreden met zijn binnenbeen. Dit doet hij weer sinds 2 dagen.Ook pakt hij rechts of het nu de binnen of buitenhand is vast.
Vandaag gaat mijn instructrice erop om te kijken of het niet aan mijn rijkunsten ligt. Rechtsom in galop is hij perfect alleen op buitenteugel binnen been te rijden. Mijn binnenteugel dient echt alleen als richtingwijzen.
Overigens is links zijn makkelijke kant en rechts zijn moeilijke.. maar nu is het andersom
Iemand wat tips betreft rijkunsten mocht het hier aan liggen..??
... wat zei je instructrice?