Nou lopen we met rijden tegen een heleboel problemen aan.
Waar ik ontzettend van baal!!
De eerste tijd dat ik met hem reed ging super hij was lekker voorwaarts en ontspannen.Was wel dat hij altijd eerst even flink warm moest stappen (draven) maar na een minuut of 10 a 15 ging ie lekker nagevelijk lopen.
Heb de eerste tijd geen les gehad.
Maar sinds ik les heb gaat het helemaal de verkeerde kant op

Hij is ontzettend tegen mij hand.Ik hoef de teugels maar op maat te maken en hij gooit zijn hoofd in de lucht uit protest.
Van mijn instructrische moet ik hem goed voorwaarts houden en impuls op de buiten teugel houden en daar afentoe een ophouding maken.
Maar het werkt niet ik krijg hem niet meer zo te lopen als ie in het begin liep.
En door de lessen en het niet bewust zijn van hoe ik het in het begin voor elkaar kreeg ben ik het helemaal kwijt.
Wat moet ik hier nou mee??
Ga het zoiezo volgende week met mijn instructrische bespreken.
Maar dit is waarschijnlijk haar manier van les geven

Ik baal der van niet zozeer dat ie persee nagevelijk moet lopen, maar hij is ook niet lekker te rijden op het moment ook niet als ik totaal niet bezig ben met nagevelijk en alleen maar bezig ben met voorwaarts veel overgangen figuren (wat ik altijd doe).
Het is frustrerend!!
Juist omdat ik weet dat we het kunnne , maar ik ben gewoon helemaal de weg kwijt.
Groetjes
. En ondertussen lekker zelf op jou manier rijden, dat werkte duidelijk wél ! Succes