Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb het zelf ook bij een van m'n rijbroeken en wat blijkt: daar zit een naad aan de binnenkant van m'n been. M'n andere broeken hebben die naad niet en heb ik ook nergens last van.
Heb je het met een bepaalde rijbroek; probeerd daar eens achter te komen? kleinelinda schreef:okay!! maar heb je dan de beugels vast gemaakt aan de singel riem??
crossmonster schreef:Wat ook kan helpen is een rijbroek met leren kniestukken of een geheel leren zitvlak.
Dit is een stuk dikker dan stof en voorkomt schuurplekken.
Van alles geprobeerd, niets hielp (ook die stijgbeugels eronder niet) dus heb t opgegeven en doe een pleister erop zodra het heel erg pijn gaat doen... Thuis zalf erop en soepel proberen te houden.. Fem_daf schreef:Ik heb er ook last van, alleen bij mijn linker knie. Zodra het wat warmer gaat worden, haal ik m'n vel open...Van alles geprobeerd, niets hielp (ook die stijgbeugels eronder niet) dus heb t opgegeven en doe een pleister erop zodra het heel erg pijn gaat doen... Thuis zalf erop en soepel proberen te houden..
Maar ga dit wel volgen.. wie weet vind ik iets!