, voor mijn gevoel zit ik recht, maar als ik foto's van mezelf zie dan kiep ik toch echt naar voren, daardoor liggen mijn onderbenen ook veel te ver naar achter.Ook lukt het me slecht mijn hakken uit te drukken, in stap gaat het nog wel maar vooral in draf is het hopeloos.
E.e.a. heeft allemaal met elkaar te maken, het één veroorzaakt het ander denk ik.
Heel graag zou ik tips krijgen om dit te verbeteren of misschien zijn er bepaalde oefeningen om een betere houding te krijgen.
Met doorzitten lukt het me beter achterover te zitten.
Helaas kan ik geen foto plaatsen, want mijn laptop wil de foto's niet laden vanaf de camera.

, maar ik voelde wel dat het een hele goede oefening is dus die houden we erin

, moet eerlijk zeggen dat mijn instucteur het wel regelmatig zegt, maar eigenlijk valt het kwartje nu echt nu ik de foto's van gister zag, baal erg dat ik ze plotseling niet meer kan opladen op mijn laptop.

. Toevallig laatst meegekregen tijdens de les, maar werkt super. Als je naar voren zit klem je automatisch ook je knieen meer aan het zadel en probeert daarop balans te houden. Je kiept dus wat naar voren en de balans is ver te zoeken. Dus let erop dat je beugels op een goede lengte zijn afgesteld, zo kort dat het wel mogelijk is om je hakken uit te drukken, maar ook wel zo lang dat je lekker kunt zitten. Dus zoals je op de manege leert, ongeveer tot aan je enkels