Ik zou zowiezo niet beginnen aan truck's want daar heb je niets aan.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat alle mogelijke lichaamlijke problemen zijn uitgesloten....
mijn enige goede tip is: neem goed les!
Hoe zeker jij ook van je zaak kunt zijn, 4 ogen zien meer dan 2 en een proffessioneel iemand prikt hier zo door heen en heeft gauw genoeg in de gaten waar dit gedrag nu echt vandaan komt.
Daarmee is niet gezegd dat het 123 opgelost is. Wel dat je eraan kunt werken.
Het feit dat ze rechtsom moeilijk vind en aan de longe wel eens omhoog komt betekend dat er ergens toch een blokkade zit..
Mag ik vragen welke Osteo jullie erbij hebben gehad? Het is tegenwoordig namelijk een hele kunst om een GOED en gediplomeerd iemand te vinden, iemand die aangesloten zit bij de vereniging van fysio's en osteo's..
Iemand die een 7 daagse massage cursus heeft gedaan kan zich ook nogals snel osteo of fysio noemen.. Kortweg omdat veel mensen verzuimen te vragen naar diploma's (die ook aangetoond kunnen worden)..
Als echt ALLE lichaamlijke problemen uitgesloten zijn, zou ik je aanraden om eens goede begeleiding te nemen in loswerken en grondwerken.
Dat het paard niet reageert op voorwaarts gaan aan de longeerlijn en onder het zadel zijn allemaal duidelijke signalen van stakingen.. en tot nu toe blijft de pony beleefd..
Hij probeert jullie iets duidelijk te maken (als ik jou verhaal zo hoor)...