Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aeolusnr1 schreef:In heel je verhaal hoor je telkens dat wanneer hij een beetje lastig doet, jij je teugels aantrekt en hem doet stoppen.
Los zoiets nooit op door te stoppen, zet hem net iets meer aan het werk, doe zijgangen of iets anders maar zeker nooit stoppen.
AniiQue schreef:Longeren zou wel eens een optie zijn maar hij loopt de hele dag op de wei samen met een ruin dus die leven zich ongeveer elke dag uitk, dus het rijden 3x is wel genoeg voor hem als ik kan rijden ga ik ook rijden maar het minimale is 2/3 keer.
aan de longe vind hij het zo saai hij is niet vooruit te branden en als hij gene zin meer heef dan rent hij gewoon met mij er achter aan weg.
hij schrikt over al wel eens op die plaats eigenlijk nooit. maar daar komt hij eigenlijk praktisch elke keer langs. dat is eigenlijk de enigste weg richting de bos ofzo.
iemand anders laten rijden wil die eigenaar niet omdat beauty redelijk eenkennig is nouja met rijden dan want je moet weten hoe hij doet anders kan hij knap lastig worden en heel gemeen gaan bokken en ik weet hoe hij bokt dus heel snel krijgt hij me er niet af.
als hij weg wil gaan rennen laat ik hem wel gaan. in het begin maar op een gegeven moment krijg ik hem gewoon echt niet meer terug. dan moet ik hem gewono stoppen en bezig houden word hij ook al lastig want met aansporen schiet hij vorouit en tegenhouden gaat hij harder
ik kan hem niet slaan. nouja kan wel maar daar geeft hij niks om een schop geven daar schiet hij van uit zijn vel maar ik schop en sla niet want vind dat niet kunnen . respect moet je tonen en ook terug krijgen zoiets.)