) over de oren, drama! het eerste oor gaat goed, maar dan het tweede oor... hij gooit z'n hoofd alle kanten op, schud de hele tijd, gaat omhoog met z'n hoofd... 1 keer kwam hij toen, omdat hij als een idioot met z'n hoofd ging zitten schudden, tegen een balk aan! vandaag was t ook weer raak. ten eerste wou hij het bit al niet in, normaal wel maar vandaag dus niet. omdat hij weg wilde lopen dacht ik dan doe ik z'n halster om z'n hals heen. toen ging ik z'n bit indoen, hij wilde omhoog met z'n hoofd, maar hij zat dus vast, paniek! hij trekken, gaat hij op m'n tenen staan (AUW!).
toen had ik eindelijk z'n bit in, toen de oren nog. het eerste oor ging goed, het tweede oor.... hij weer omhoog, dus kan ik er niet meer bij. toen had ik z'n oor er half doorheen, maar toen de rest nog. na een hele tijd lopen klungelen lukte het me eindelijk!nou vraag ik me af of ik hem er niet mee verpest met dat geklooi? z'n baasje zegt van niet, dat ik gewoon moet blijven proberen en dat t dan vanzelf goed komt. maar ik ben bang dat hij nu een trauma krijgt ofzo?
En heeft er iemand tips ofzo hoe ik dit anders kan doen?
sorry voor de late reactie, had t een beetje druk!