Hier ga je al direkt in de verdediging, van jaaa ik rij wel goed en hij ook, neeeeeee je paard trekt net op die momenten dat je een overgang vraagt, dus op die momenten is hij niet nageeflijk.
Dus je moet idd werken aan die nageeflijkheid, zoals net hiervoor ook al was aangegeven, probeer hem mssn even een beetje voor te zijn, vraag net voordien een iets diepere stelling, en waneer het een beetje begint te lukken vraag je dat net iets minder.
Wel opletten ik zei echt wel vraag een iets diepere stelling , dus niet op kracht, niet trekken aan je teugels.
Je mag nooit denken hij doet het voor de rest bijna goed dan is het toch goed, neeeee een paard denkt niet zo ; voor een paard is het goed of is het slecht, is het wit of is het zwart, dus geen grijze zone.
Wanneer hij ook maar even tegentrekt, is dit dus ook trekken, is dit dus ook een beetje verzet, is dit dus ook niet echt nageeflijk. ( checkpoint 1 )
hunter87 schreef:hij is voorwaards neerwaards. daar is opzich geen probleem mee maar het is gewenning. maar ga ophouoding op de buitenhand kan ik altijd mooi proberen