Tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst, Het was niet nodig
maar ik en Nynke lopen nu toch samen weer tegen een punt aan

Stelling naar Binnen
Mijn instructrice zegt dat ik meer stelling naar binnen moet gaan vragen, wat voor mij zeer moeilijk is.
Nynke gaat errug graag van de hoefslag af, en dan ben ik dr weer naar buiten aan het sturen met mn buitenteugel, binnenteugel en natuurlijk kuitdruk. Dan loopt ze eindelijk weer op de hoefslag, probeer ik stelling te vragen en daar gaat ze weer
Dit komt omdat ze de beendruk nog niet ervaart als 'oh daar druk, dan moet ik rechtdoor!' nee ze ervaart beendruk als 'Yes! CROSSEN!' We zijn ook heel erg bezig met tempocontrole en dat gaat Eindelijk (jawel
) Goed! maar als ik nu stellingvraag dan gaan we eigenlijk altijd de volte op en door de kuitdruk buigt ze om mijn been heen. Dus zodra ik iets probeer zijn we gewoon mini volte's aan het maken. Nou ben ik zelf bezig om haar dan te proberen rechtdoor te laten lopen vanaf die volte, wat soms een paar pasjes lukt en dan prijs ik haar de hemel in. Maar ik heb het idee dat ik het toch echtniet goed doe.. Wat voor hulpen ik geef Die zeer waarschijnlijk fout zijn!
Teugels eerst aangenomen en gelijk. Als ik dan stelling vraag (= binnenteugel iets korter nemen en naar binnen 'vragen' ) Daarbij binnenbeen op de singel houden en lichtjes 'duwen' om haar op de hoefslag te houden, zelf rechtdoor kijken en recht blijven zitten.
Geen idee wat ik fout doe, ik krijg 1x per 2weken les (ben maar een arme studente
) en rij 3 a 4keer per week. hints tips etc zijn zeer welkom! Blijf wel aardig alsjeblieft

xx.

' en ik zit daar maar te proberen haar vooruit te krijgen, kvind het bijna oneerlijk voor haar 
Ik vind haar erg mooi!