Hieronder mijn verhaal
; maar nu heb ik gehoord dat het wel eens typisch ROLEX afstamming kan zijn en er miss helemaal niks aan te doen is.
In mijn ander topic had een meisje ook zo een paard van rolex die bakwerk echt niks vond en daarom verkocht heeft... Kan zoiets echt zijn? dat een paard het niks vind en dat hij het nooit leuk zal vinden?Heeft nog iemand een rolex afstamming? die wel gewoon loopt?
Als ik thuis rij valt het mee maar is hij ook al niet naar voor te rijden, maar vanaf we ergens gaan rijden wilt hij echt niet lopen als hij draaft kun je langs hem wandelen zo traag. en je moet enorm veel moeite doen om hem in draf te krijgen.
Vanaf vorige week rij ik met kleine sporen maar wat je ook doet ermee het doet hem niks 1meter is hij wakker dan is het gedaan.
Nu in de les ook zit de lesgeefster gewoon te lachen zo traag loopt hij en liefst staat hij in het midden van de bak te maffen. De galop is helemaal een ramp want met benen reageerd hij ook niet en met de zweep mag je ook doen wat je wilt dat doet hem echt niks, je mag slaan zoveel je wilt (doe ik niet omdat het gewoon geen zin heeft)
Ik zit met de zweep langs hem te zwaaien zodat hij toch iets reageerd en met heeeel veel moeite gaat hij in galop, MAAR wat is ons opgevallen hij trekt zijn poep in en steekt de staart tussen de benen in galop en kijkt heel bang...
(waarschijnlijk omdat ik gek zit te doen met benen en zweep)
maar doe ik dit niet dan draaft hij gewoon terug, en in galop heb ik de teugels gewoon vast om te sturen dus niet naar onder of dergelijke. Ook is zijn galop enorm groot 3 passen en hij is achter, en in de draai moet ik weer alle moeite doen om hem erin te houden en toch doet hij drafpasje ertussen.
Maar na de galop is hij totaal gespannen en wilt niet meer naar onder door zijn rug en je krijgt hem dan in geen 10 jaar meer in de draf veel erger dan ervoor 2 passen en dan weer stappen wat je ook doet hij gaat niet in de draf.
het is gewoon zielig je ziet aan zijn ogen dat hij er de balle van snapt.
En met buitenwandelen is hij degene die overal doorgaat dus schrik denk ik niet dat het echt is, hij reageerd ook goed op de stem als ik zeg 'goed zo jongen' gaan oortjes fijn naar voren.