Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geerke schreef:ik krijg de indruk dat hij niet goed is ingereden,en zoals jezelf zegt er niets van snapt....
ik zou beginnen met weer te gaan longeren en hem goed op de stem laten lopen...en belonen als hij het goed doet,anders legt hij de link helemaal nooit....
Maflinger_S schreef:Dat je paard er de ballen van snapt is duidelijk uit je verhaal. Dat je lesgeefster er zo te lezen de ballen van snapt vind ik erger.
Dat jij er zo te lezen de ballen van snapt in die zin dat jij wellicht nog niet voldoende rijervaring hebt voor een net ingereden paard is ook niet handig.
Ik vermoed dat het goed zou zijn dat het paard opnieuw in opleiding gaat, eventueel met jou samen, als jij de vaste ruiter bent.
detour schreef:Maar dit paard klinkt bang en paniekerig! Dan mag je dat met jouw ervaring en die van je instructrice toch waarnemen?...
[hier bedoel ik niet mee dat je dat doet ofso, maar gewoon bij voorbaat, omdat hij het gewoon niet snapt, en anders he-le-maal in de war raakt
]