[PG] Lease/reiningpaard aangeboden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gputters

[PG] Lease/reiningpaard aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 23:16

Lease/reiningpaard aangeboden:

Ik ben benieuwd of er interesse is om lease-/ bijrijder van mijn reiningpaard “ Poco” te worden.

Poco is een Paint/Quarter horse ruin van 7 jaar met een superlief karakter en is erg makkelijk in de omgang. Hij is zonder hoofdstel te rijden.

Hij is Reining getraind en heeft in 2007 meerdere wedstrijden op beginner- en amateur niveau gelopen. Hierin heeft hij meerdere prijzen gewonnen en leuke resultaten behaald.

Ik ben van plan ben een tweede paard te kopen. En om tijd en kosten te besparen die twee paarden met zich meebrengen, heb ik besloten om Poco als lease-/ bijrijderspaard aan te bieden.
Ik bied iemand de mogelijkheid om
3 a4 keer in de week op een super leuk paardje te rijden.
Poco staat op een stal met een binnenbak dus rijden is altijd mogelijk. Verder krijg je ook de mogelijkheid om met Poco wedstrijden te rijden, als je dat leuk vindt.

Ik zoek een betrouwbaar en enthousiast persoon die het leuk vindt om serieus met Poco aan de slag te gaan.
Je hoeft geen western ervaring te hebben, maar wel kunnen paardrijden met daarbij consequent en rustig te handelen.

- Ik vraag een financiële vergoeding van 175,- per maand.

Lijkt je dit een leuke mogelijkheid om reiningsport in te gaan neem dan contact met mij op.

Reactie met motivatie gaarne per mail!

miranda1983

Re: [PG] Lease/reiningpaard aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:45

misschien handig om erbij te zetten waar je paardje staat...

gputters

Re: [PG] Lease/reiningpaard aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 00:51

Paardje staat in Malden/nijmegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:00

Hoi gputters,

Ik heb je topic verwijderd omdat het niet aan de regels van EA-VP voldeed zoals die in dit topic zijn uitgelegd: regels van EA-VP, je kunt daar alles nog eens uitgebreid nalezen. Je titel moet echter als volgt opgebouwd zijn :
  • Je topictitel moet beginnen met de tag [AP] of [PG]
  • [AP] gebruik je als je een verzorgpaard aanbiedt. [PG] als je een verzorgpaard zoekt.
  • Daarna zet je gelijk neer in welke regio je iets zoekt. Dus je woonplaats, regio of netnummer.
  • In de rest van de titel kan je meer informatie geven.
  • Dus: [tag] Regio-aanduiding, rest van de informatie

Je kunt natuurlijk een nieuw topic op EA plaatsen dat wel aan de regels voldoet. Mocht je iets onduidelijk zijn of heb je nog ergens vragen over? Dan kun je het altijd nog eens nakijken in de regels op EA. Kom je er nog niet uit? Stuur dan een EA-moderator even een pb'tje.

Groetjes, Maya