Ik hoef even niks te horen over hoe de pony loopt, want dat heb ik in een ander topic al staan, maar dit topic gaat dus even puur om mijn houding en wat er dus moet veranderen wat dat betreft?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
in ieder geval is dat op de foto niet echt te zien.
.
.
, maar goed, idd, ik vond zelf ook al dat mijn beugels langer moeten, maar 3 gaatjes is wel erg veel. Ik ehb vergeleken met mijn bovenlichaam erg korte benen, maar ik denk dat ik ze zaterdag in ieder geval 1 langer doe, en dan kijken hoe het staat... nog meer?
vind ik namleijk dood eng
) je armen ontspannen houden, het is nu net of je ze vastzet, vnl in je polsen - maar het is maar een momentopname, dus moeilijk te beoordelen. Probeer bewust je schouders - armen - polsen te ontspannen, dan krijg je een veel fijner contact met de mond van je pony. Een ander zadel zou ook wel fijn zijn... fabienne schreef:. Het lijkt me dat je in dit type zadel geen dressuurzit kan ontwikkelen. Op het moment dat je de beugelriemen langer maakt liggen de benen niet meer mooi aangesloten in dit zadel lijkt mij????