Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
zeggen ze ook tegen mij) het is waarschijnlijk ook een combinatie van het weer, niet op het land kunnen, je eigen (winter) gevoelens, en ga zo maar door. Zit je niet lekker in je vel, ga longeren of losgooien, voel je je beter ga ontspannen rijden idd buitenrit oid. Wel lekker voorwaarts houden en ga met iemand die in hetzelfde tempo meekan zodat je niet heel de tijd hoeft in te houden. Blijf wel consequent, nee is nee en links is links, rechts is rechts.Sette schreef:Even doorzetten, (zeggen ze ook tegen mij) het is waarschijnlijk ook een combinatie van het weer, niet op het land kunnen, je eigen (winter) gevoelens, en ga zo maar door. Zit je niet lekker in je vel, ga longeren of losgooien, voel je je beter ga ontspannen rijden idd buitenrit oid. Wel lekker voorwaarts houden en ga met iemand die in hetzelfde tempo meekan zodat je niet heel de tijd hoeft in te houden. Blijf wel consequent, nee is nee en links is links, rechts is rechts.
Hopelijk wordt het snel beter weer!!!!!!!!
Citaat:Het woord ''aanstellen'' word naar mijn mening vaak onterecht gebruikt.
Het kan heel goed zijn dat je pony pijn heeft , last heeft van het zadel etc.