Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Aimee_ schreef:Die A en E hebben hem ''verprutst'' wij [J en ik]zijn op een profesionele manier bezig
straffe jonge pony Lord_Ik schreef:_Aimee_ schreef:Die A en E hebben hem ''verprutst'' wij [J en ik]zijn op een profesionele manier bezig
Hoe komt het dan is 's hemelsnaam dat A en E met hem aan het werk zijn gegaan,, als jullie zo professioneel bezig zijn?
Op een echt professionele manier zorg je dat er niemand op klimt die dat niet kan ...
Fin soit,, als jullie echt professioneel zijn komt het ook wel weer goed met tijd en een rustige aanpak.
Verder vraag ik me wel af hoe een pony in 's hemelsnaam kan rengalopperen aan de longe ?straffe jonge pony

Didoo schreef:Dit klinkt inderdaad alsof jullie proffecionele hulp nodig hebben, heb je een instructeur oid?
Wat zegt de eigenaar van de pony hiervan tegen jullie?
Maar dat wou ik 3/4 jaar geleden ook niet horen van bokt
_Aimee_ schreef:even voor de duidelijkheid er is nu iemand met diploma mee bezig.Om hem het allemaal te leren.Omdat het mijn vzpony wordt moet/wil ik er ook op rijden om te wennen en te reageren.zodat alles goedgaat als zij er niet meer is.Ik was los toen hij er in rengalop vandoor ging.Trouwens allemaal bedankt voor jullie reacties.Als ik foto heb zal ik ze hierop zetten

Manon073 schreef:Je bent 13, en dan zelf een paard inrijden?
Didoo schreef:_Aimee_ schreef:even voor de duidelijkheid er is nu iemand met diploma mee bezig.Om hem het allemaal te leren.Omdat het mijn vzpony wordt moet/wil ik er ook op rijden om te wennen en te reageren.zodat alles goedgaat als zij er niet meer is.Ik was los toen hij er in rengalop vandoor ging.Trouwens allemaal bedankt voor jullie reacties.Als ik foto heb zal ik ze hierop zetten
Oke nou mooi dan
Dan heb je onze hulp toch niet nodig, en kan je het gewoon aan je instructeur vragen?