Ik had een vraagje,
hoe krijg je een onafhankelijke zit ?? Iemand Tips ?? of foto's?
groetjes coby
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sammy1 schreef:even een stipje
wemkelover schreef:denk dat zitles nemen een goede tips is. En veel zonder beugels rijden, gymnastiek op het paard. Naast paardrijden mischien ook nog een sport doen zoals gym of turnen.
suikermeisje schreef:wemkelover schreef:denk dat zitles nemen een goede tips is. En veel zonder beugels rijden, gymnastiek op het paard. Naast paardrijden mischien ook nog een sport doen zoals gym of turnen.
gym en turnen naast paardrijden is niet goed
je ontwikkeld hele andere spieren die je juist NIET moet hebben bij het paardrijden! zonder beugels rijden, zonder zadel kan ook, met voltige singel aan longeerlijn (wel op paard natuurlijk:P) en dan zonder handen etc. Maar ik weet niet of je daar de mogelijkeheid toe hebt.

thanks ! suikermeisje schreef:@_inga
bij paardrijden gebruik je de tegenovergestelde spieren in je benen dan bij turnen, en bij turnen moet je rekken en strekken.
Ik weet het ook niet helemaal precies van welke spieren waar die zitten en welke het nou precies zijn, maar dit heb ik ergens in een boekje gelezen.
blijf je lekker soepel van. Lord_Ik schreef:suikermeisje schreef:@_inga
bij paardrijden gebruik je de tegenovergestelde spieren in je benen dan bij turnen, en bij turnen moet je rekken en strekken.
Ik weet het ook niet helemaal precies van welke spieren waar die zitten en welke het nou precies zijn, maar dit heb ik ergens in een boekje gelezen.
Klopt,, maar het is dus wel heel gezond voor je spieren om ook dat te gaan oefenenblijf je lekker soepel van.
Zijn trouwens dezelfde spieren die je gebruikt,, maar bij paardrijden leer je ze opspannen,, bij turnen uitrekken.