Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roverrr schreef:Vandaag weer gereden, in de binnenbak danwel.
maar daar ben ik ook bang, op paarden.
Maar ik reed vandaag op een haflinger, en dat vond ik dus niet eng.. Dus ik denk dat het ook een beetje aan de hoogte ligt,
ik reed vroeger ook altijd op een pony, en doe vertrouw ik 100% daar durfde ik bijna alles mee, maar daar ben ik tegroot voor, helaas..
HorseyDude schreef:Heeft de TS al wel eens valoefeningen gedaan? Dat bestaat! Dan kan je op een veilige manier leren hoe je van een paard kan vallen. Heb er weleens over gelezen.

Roverrr schreef:Nee, ik geloof dat het dan zo is dat je daar LEERT hoe je moet vallen en hoe je op situaties voorbereid kan zijn. Maar ik heb ook een andere oplossing, alhoewel hij erg prijzig is. Tegenwoordig bestaan er jacks die je beschermen bij een val. Net zoiets als een airbag blaast deze jack zichzelf op, en krijg jij een zachte landig. Airbagvest, er is hier al een topic over>> [RUI] Airbag vest wat vinden jullie ervan ?HorseyDude schreef:Heeft de TS al wel eens valoefeningen gedaan? Dat bestaat! Dan kan je op een veilige manier leren hoe je van een paard kan vallen. Heb er weleens over gelezen.
haha ja dat weet ik, maar als ik eenmaal val omdat m'n paard een bok geeft etc. dan heb ik geen tijd om te denken van ow nou moet ik even zo en zo doen, eerlijk gezegd
Trouwens, voor de duidelijk ik ben in de buitenbak gevallen, en niet in het bos.