Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gewoon blijven proberen en haar te overtuigen dat het echt niet eng is
En ze heeft een goede privé instructeur 

Stravero schreef:Lieve bokkers,
Ten eerste: Bedankt voor alle reactie's! Maar lessen op de manege gaat niet helpen, aangezien ze zelfs in de clubles nog niet durftEn ze heeft een goede privé instructeur
Ik heb er aan zitten denken om er met mijn haflinger naast te gaan rijden en haar pony aan een halstertouw vast te houden, mijn pony vind zelf niets eng, dus zal niet meeracen als de andere er vandoor gaat. Het probleem is ook dat mijn vriendin er op het moment dat de pony ervandoor sjeest, niet aan denkt om eens een keer aan de teugels te 'trekken' . Ze moet hem ineens een keer voorzijn.
Ik houd jullie even op de hoogte!
Stravero
fuego3 schreef:Stravero schreef:Lieve bokkers,
Ten eerste: Bedankt voor alle reactie's! Maar lessen op de manege gaat niet helpen, aangezien ze zelfs in de clubles nog niet durftEn ze heeft een goede privé instructeur
Ik heb er aan zitten denken om er met mijn haflinger naast te gaan rijden en haar pony aan een halstertouw vast te houden, mijn pony vind zelf niets eng, dus zal niet meeracen als de andere er vandoor gaat. Het probleem is ook dat mijn vriendin er op het moment dat de pony ervandoor sjeest, niet aan denkt om eens een keer aan de teugels te 'trekken' . Ze moet hem ineens een keer voorzijn.
Ik houd jullie even op de hoogte!
Stravero
mischien is deze pony wel niet geschikt voor dit meisje en heeft ze gewoon een rustigere pony nodig, niet iedereen is een held , en sommigen worden dit gewoon ook niet , en het resultaat is dan sneu voor het meisje maar ook voor de pony. ik zeg niet dat er geen oplossing is , en dat je het zomaar op moet geven maar het is natuurlijk wel iets om over na te denken, waarschijnlijk heeft ze veel liever een rustige haflinger zoals die van jou. ( niet dat alle haflingers dat zijn)
Het enige probleem is dat ze niet lekker door haar eigen bak kan rijden ...
om iets te verzinnen om over te praten dan he.