Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suus_toes schreef:les nemen?
, als je nog niet zo lang rijd even dooroefenen tot je goed rijd en dan les nemen.DSNDebora schreef:Ja ik heb een instructrice, maar ik wil toch graag horen hoe jullie het doen, omdat iedereen net weer zijn eigen "foefjes" ervoor heeft!
eerst je dressuur goed maken en dan verder gaan met springen.DSNDebora schreef:Heey bokkers
Ik heb voordat ik mijn bijrijdpaardje kreeg een tijdje op een manege gelest! Daar hebben we 1 of 2 keer gesprongen! Nou vind ik dit eigenlijk wel super leuk om te doen! Maar ik heb geen idee wat voor hulpen ik daarbij moet geven! Je weet hoe het op manege paarden (meestal) gaat, als de 1 springt, springen de andere 15 er achter aan. Maar nu weet ik voor mezelf dus helemaal niet hoe ik dat moet doen! Ik vind het toch wel leuk om dat voor de afwisseling erbij te doen, omdat ze anders alleen maar basis en dressuurmatig gereden word! Ojaa, ik rijd nog niet zo heel lang, dus houd daar a.u.b. even rekening mee!!
Alvast bedankt!!