Dus lees even de tekst helemaal en nogmaals sorry als hij moeilijk uitgelegd is.
Sinds een tijdje heb ik vaak een probleem met rijden ik dacht in het begin dat het aan mijn paard lag. (hij wilde niet goed vooruit lopen ,...) Ik heb dan wat leukere dingen voor hem proberen doen , zoals eens longeren ,VD, vrijspringen , weide enzo.. Begin vorige week ben ik terug beginnen rijden de eerste dagen ging het super maar daarna weer hetzelfde probleem. Hij was net nagekeken door dierenarts en fysio dus dat kan het niet zijn. Ik ben dan weer wat rustiger aan gaan doen veel wandelingen en dat was voor ons beide zeer ontspannend. Maar het minste dat ik terug wat meer vraag in springen OF dressuur klapt hij terug dicht. Ik zit echt met mn handen in mn haar want zo wil ik niet rijden ! Ik kom verdrietig terug naar huis en mijn paard wordt er ook niet echt gelukiger op.
Ik wil echt alles proberen om ons plezier terug te krijgen!
Extra: Ik heb mijn paard nu 3 jaar , nog nooit iets dergelijk meegemaakt natuurlijk wel goede en slechte dagen zoals iedereen denk ik.
Verder gaat buiten het rijden wél alles goed knuffelen is onze favoriet
En ik wil er nog even bij zeggen dat verkopen absoluut geen optie is!! Ik kan dat niet , en mijn ouders ook niet!
Alvast bedankt!