Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes!
En inderdaad je hakken goed uitdrukken. Veel plezier! mariska32 schreef:veel kilometers maken en velen uren rijden en je merkt dat het beter gaat.
komt vanzelf
(iedereen trouwens)maar ik rijd dus in een manege en ja, echt kilometers kan je dit niet noemen e
. Ik droom van ooit (echt wel heel ooit) een eigen paard te bezitten. En ik mik het hoog jaja: een echte mooie fries!!! Ja olivia, droom maar verder !!!

.

) , botjes (heb lage genomen). Mijn voeten glijden al minder snel uit de beugels, omdat ik er meer druk op zet. Maar er is nog werk aan de winkel!
Met der tijd gaat het als vanzelfs

ik heb er korte rubberen, zitten ongelooflijk comfortabel. Ollike schreef:Thnx iedereen!
Over die tok --> zo noemen wij een helm om mee paard te rijden , jullie niet? haha, grappig dat verschil zeg! Nu over mijn botjes:Jullie noemen dit waarschijnlijk laarsjes.ik heb er korte rubberen, zitten ongelooflijk comfortabel.
Je hebt het al vrij snel onder de knie, maar om echt goed te rijden moet je veel ervaring opdoen
maar dat gaat je vast wel lukken