ze loopt vrij kort in de draf en heeft veel moeite met middendraf (heeft ze wel altijd al gehad, nou ja eigenlijk heb ik er moeite mee om het er uit te krijgen bij haar want ik weet dat ze het kan
toen ze 3 was heeft een kennis van ons haar ooit gereden en toen kon ze super strekken helaas spreken we diegene wegens privéomstandigheden niet meer.) maar nu krijgt niemand haar ook maar tot iets verruimen mijn beide instructrices ook niet. zit er nu best wel een beetje mee want we halen nu continue viren en vijfen op concours en we willen natuurlijk richting 6,7 dan ben ik al super tevreden.ook loopt ze met heel wienig veer. Ze heeft wel een hele makkelijke galop dus als je haar wilt laten verruimen dan springt ze op een gegeven momet aan.
Ze is trouwens op dit moment ook niet zo bespiert maar glimt wel gigantisch en is eigenlijk kerngezond (overal waar we komen krijgen we opmerkingen dat ze zo giga glimt) Misschien ligt het ook wel aan mij dat ik iets niet goed doe of zo maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen
) dat als ik haar los met passoa om laat draven dat ze het dan wel ineens kan maar aan de longe doet ze het dan weer niet, maar goed als ik op deze manier de spieren kan trainen maakt me ook niet zoveel uit.( komt omdat zij een echt showpaardje is .. zodra ze het idee heeft dat er naar haar gekeken wordt dan gaat ze ineens giga bewegen en zo echt heel mooi en dat heeft ze dus als ze daar dan los loopt