Ik heb nu sinds een jaartje een eigen pony, maar ben pas sinds een halfjaartje echt serieus aan het werk. Nu is mijn pony nog best jong, en kan nog niet veel. Dat heb ik haar allemaal zelf aan moeten leren, tenminste daar ben ik nog mee bezig. Dit valt alleen allemaal niet mee natuurlijk. Er zijn een paar aandachtspuntjes maar dat is allemaal nog wel te overzien. Nu loop ik steeds weer tegen het zelfde probleem op, mijn pony valt heel erg door mijn binnenbeen, en dan vooral tijdends het stelling vragen op de grote volte. Stukjes doet ze het dan wel, en dan weer hoofd in de lucht, en schouder naar binnendrukken en hard. Ook wil ze de hoeken nog niet zo goed rijden. Ze is verder wel goed aan het been in de tempowisselingen, maar stelling vindt ze gewoon erg moeilijk. Als ik dan even nét ietsje harder door druk met mijn been, of even streng toespreek dan doet ze het wel. Dus ik weet nu niet of ik haar nu er "door" moet rijden, of dat dit gewoon is dat ze het moeiljk vind.
Dat denk ik persoonlijk wel, maar misschien hebben mensen nog tips om haar beter voor mijn been te krijgen. Zoals gezecht in de tempowisselingen is ze pérfect aan het been.
Ben benieuwd!
lijkt me niet de meest effectieve oplossing in deze.