Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Piaffe_Girl schreef:en jij bent ook nog jong dus geniet er van , en losmaken enzo, gewoon genieten van verzorgshet , lekker mee lopen vlechtjes enzo maken

ze is elf jaar
staat in haar profiel , sorry bemoei me hier niet mee
want tjha

Frizzer schreef:Piaffe_Girl schreef:en jij bent ook nog jong dus geniet er van , en losmaken enzo, gewoon genieten van verzorgshet , lekker mee lopen vlechtjes enzo maken
volgensmij is dit een excuus omdat je het niet weet.
__Charlotte schreef:Piaffe_Girl schreef:en jij bent ook nog jong dus geniet er van , en losmaken enzo, gewoon genieten van verzorgshet , lekker mee lopen vlechtjes enzo maken
Dit vind ik alleen wel een erg 'zwakke' actie van de TS.
Je vraagt om hulp, er reageren hier mensen om jou te helpen, ze bieden je verschillende opties aan waar jij om vraagt en je reageerd zo. Een beetje dimmen en respect voor je mede bokker mag ook wel.

Citaat:pony is 2 jaar niet onder het zadel geweest,
__Charlotte schreef:Je begrijpt het bericht verkeerd TS.
Piaffe Girl bedoelde, je bent nog jong dus maak veel plezier. Zo staat het erg iig. Ik kan iig niet uitmaken uit de berichten van Piaffe Girl dat ze bedoeld dat je het niet kan.
Er is hier (denk ik) gewoon sprake van een foutje in interpretatie.

en vertrouwen hebben in pony en mens
Piaffe_Girl schreef:edit: anders ben ik weer te agressief
ik help je maar ik vind dat je nog te jong bent
je hhebt een verzorg shet leuk .
Maar sommige kinderen denken gewoon dat ze beste kunnen rijden.
en gaan met shetjes ron huppelen, en maar getrek aan het bit
daarom gaf ik dat advies omdat je het vroeg en krijg ik z'n antwoord
I_Love_Kyara schreef:Piaffe_Girl schreef:edit: anders ben ik weer te agressief
ik help je maar ik vind dat je nog te jong bent
je hhebt een verzorg shet leuk .
Maar sommige kinderen denken gewoon dat ze beste kunnen rijden.
en gaan met shetjes ron huppelen, en maar getrek aan het bit
daarom gaf ik dat advies omdat je het vroeg en krijg ik z'n antwoord
idd. een shetlander is gewoon leuk om op te rijden buitenritjes lekker wandelen en dat soort dingen en niet om "los te maken" en allemaal profecionele oefeningen mee te doen..
.