Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

bedankt voor de tip, nou morgen moet ik starten kon helaas geen B hc erbij starten, maar ik zal morgen met lossrijden veel gaan schakelen en constant tempo naar sprong toe rijden, door te tellen 1,2,3 ritme houden
bedankt voor tip
) maar het helpt wel.. Toch dnek ik idd dat het probleem meer ligt bij het losrijden en dat hij niet supergeconcentreerd is.. als het een van nature ene paard is wat bij verwarring vooruit gaat (zoals je meldt dat hij na het over de zeik gaan) makkelijker rijd is dus eigenlijk wel vlot! alleen niet ALERT
ben begonnen met lossgaloperen en daarna wat sprongentjes gemaakt, hij was lekker voorwaarts, toen ik de ring instapte jaa klinkt miss wat gemeen heb ik hem met aanspringen naar de galop tog ff paar keer flink geprikt en van voor tegengehouden, toen had die egt zoiets van ohw opletten! daarna 2 hele fijn foutloze rondjes gesprongen,bedankt voor alles tips Dagie schreef:HIj staat al op 2 scheppen haver op een dag en daar merk je weinig verschil van
Dagie schreef:En wat krijgt hij verder?HIj staat al op 2 scheppen haver op een dag en daar merk je weinig verschil van
Apple schreef:Dagie, dat klinkt goed![]()
Een L-parcours is echt niet iets waar je op een te laag tempo in wil zitten
Dagie schreef:Apple schreef:Dagie, dat klinkt goed![]()
Een L-parcours is echt niet iets waar je op een te laag tempo in wil zitten
Nee de L pacoursen van tegenwoordig zijn nou niet egt LICHT meer, alles de hoogte en breedte in plus moeilijke lijntjes ,dus als ik dan met laag tempo in me dubbel kom heb ik een probleempje.
Maar gister was ze egt super, lekker voorwaarts ( tuurlijk kan altijd beter) egt fijne vooruitgang