Ik gebruik veel te veel binnenteugel.
Als ik aan het rijden ben, een tijdje op een hand zit aan de binnenkant allemaal kwijl, aan de andere kant bijna niets. Ik heb al geprobeert te denken, buitenteugel ,binnenbeen gebruiken, buitenteugel en binnenbeen gebruiken, etc maar het helpt niks,
Ik blijf er aan trekken, zonder dat ik er zelf erg in in heb. maar iedereen van wie ik les heb zegt , binnenteugel los. Wat ik dan doe is hem helemaal losgooien, niet erg handig
Dan hangt die in een boogje, en hangt die wat los.
En dan heb ik helemaal geen contact meer want met de buitenteugel doe ik niks, althans niet veel omdat ik te druk bezig ben met de binnenteugel
Op de binnenteugel reageert ze beter dan op de buitenteugel, loopt ze beter dus daarom gebruikte ik eerst bijna allemaal binnenteugel en bijna geen buitenteugel. Nu is dat gelukkig al veel minder maar ik gebruik nog steeds te veel binnenteugel want
vandaag dacht ik dat ik hem helemaal los had, maar toch zat er weer allemaal kwijl aan de ene kant.
Het belangrijkste is dat mijn paardje op eigen benen leert lopen, en recht en daarom rijd ik veel op de binnenhoefslag.
Kan iemand me helpen ??