Toch moet je veel op rechts rijden. probeer toch stelling te vragen meestal is jou moeilijke kant ook zijn moeilijke kant..dus probeer hem toch los te krijgen. Probeer veel kleine voltes te reiden en slangevoltes daar moet hij stelling links en rechts doen.
hier worden ze erg los van, en vraag niet te veel met je handen probeer veel op je been te rijden en met je bovenlichaam draai mee met waar je naar toe gaat, kijk recht voor je uit niet naar benden of probeer niet naar benden gebogen te zijn maar zit goed rechtop en ontspan je zelf hoe vaster jij je zet hoe meer hij zich verzet. Ik denk dat jij je zelf een beetje vast zet omdat jij graag wil dat hij stelling aan neemt in een figuur. Probeer hem dus om je binnenbeen te buigen met je kuit en lichte stelling vragen. niet dwingen.
Probeer het aan de longe met dubbele lijnen kan je ze ook soepeler in hun lijf maken, hier kan je ze ook laten in buigen en de volte kleiner en groter maken.
Het zal niet van zelf gaan het zal tijd kosten maar veel figuren is heel belangrijk en de zijde waar hij het meest moete heeft mee toch veel opzoeken. Ik zou nog niet het wijken en schouderbinnenwaarts opzoeken als hij nog niet goed in de basis is. dus lekker door zijn lijf en ontspannen loopt. En als hij al moeite heeft met figuren dus je stelling zou ik hem daar eerst in losser krijgen.
Als je hem het te moeilijk gaat maken komt hij straks in verzet hij is nog jong je kan nog heel lang genieten dus wil niet te snel gaan.
succes.0maris0 schreef:Ja, dat is idd wel een beetje een oplossing, alleen kan ik hem niet veel laten doen op rechts want hij reageert niet op mijn rechterbeen,
en het komt idd natuurlijk ook omdat hij het allemaal nog niet snapt