Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben al vanaf begin trouwe volger 

hwn schreef:@Sanne, heb hier normaal een holistische osteo (ICREO opgeleid), en daar lopen ze idd beter van. Heb echter al een paar keer iemand gehad die wel nogal hardhandig kraakte (2 verschillende personen zelfs) en die deden meer kwaad dan goed. Of mss hebben mannen dit minder goed in de vingers dan vrouwen? Die kunnen bijv. ook de organen niet voelen, terwijl mijn vrouwelijke osteo dat wel kan. Maar je hebt helemaal gelijk dat ik niet mag veralgemenen.
Over het algemeen zijn dier-osteopaten hardhandiger, dan dier-chiropractoren. In tegenstelling tot bij mensen, heel raar.
). Bij mensen en honden kan je wel makkelijk de buik voelen! Cassidy schreef:Ik heb Heleen Slebos een aantal keren bij mijn paarden gehad. Icreo opgeleid, kan haar van harte aanbevelen.
http://www.fysio-osteo-paard.nl/
) die hem recreatief wilde gaan rijden en voor de kar wilde zetten. Omdat ik geen enkel idee had hoe hij het voor de kar zou doen heb ik gezegd dat ik het de moeite waard vond om het te proberen, maar dat het absoluut ALLER vriendelijkst moest worden aangeleerd. Dit is bij deze mensen op stal gebeurd. De eerste paar keer ben ik er bij geweest dit ging geweldig! Toen hij helemaal beleerd was ben ik wezen kijken en mee geweest op de kar ECHT EEN COMPLEET ANDER PAARD oren naar voren en gewoon een vrolijk beest. Als hij had kunnen glimlachen had hij dat gedaan.