Ik denk ook dat je teveel richting prestatie ging en daardoor teveel ging verkrampen. Ik ken het, doe hetzelfde. Gisteren aan het einde van het uurtje zei mijn juffie ga maar even naar de balkjes. Tja en dan moet en zal ik goed en netjes over de balkjes heen moeten. Dan gaat het bij ook mis. Dus heb gezegd dat ik het niet ging doen, want het lukte niet. Ik gaf daarin mijn grens aan, waar ik altijd moeite mee heb. Ga weer terug naar het proces en laat het eindresultaat even los. Kop op, komt wel goed

@Yamcha
Leuk dat je weer een fijne les hebt gehad. Weer erg verhelderend. Ik knikte eerst in op rechts. Ben daar zo mee aan het oefenen geweest en nu knikte ik gisteren in op links, waaaa. Het is ook nooit goed

@Knollentuin
Dat gaan we doen, zitten alsof het piece of cake is, hihihi.
@Justkid
Erg confronterend dat je stalgenoot er zo mee weg reed. Dan heb je in twee jaar tijd toch wel behoorlijk wat bereikt.
Ben stiekem naar een westernarabiertje aan het kijken....:0 Ik denk erover om misschien eerst eentje voor een paar maandjes te leasen (voor iemand die vanwege zwangerschap niet meer kan rijden ofzo), om zo te kijken of ik serieus de overstap wil maken naar western.
Gisteren zo heerlijk gezeten in de jog en galop. Ik denk, diep in hart, dat het toch meer mijn ding is.