Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:june20 schreef:ik merk wel dat hij mijn hand vaak zoekt. door een beetje te schudden met zijn hoofd. dit was ook al een wat oudere foto hij gebruikt nu ook zn achterhand al beter. bedankt voor de tips
Dit begrijp ik niet?
Yamcha schreef:Edit: heb even in je profiel gespiekt, het lijkt idd een los/vast contact te zijn.
superwoman schreef:Yamcha schreef:Edit: heb even in je profiel gespiekt, het lijkt idd een los/vast contact te zijn.
en een harde hand.
elcke schreef:Nou tips zijn bij mij welkom, ik rij paardje (van de manege) heb heel hard geoefend op ontspanning en stelling, binnen 10 (ipv 50) minuten heb ik nu al ontspanning, nu wil ik haar graag op gaan pakken en aan de teugel gaan rijden alleen reageerd ze daar bijna niet op hoeveel ik ook met mijn handen speel, benen erbij en voltes rij het lukt me heel moeilijk. Wat kan ik hiermee doen?
elcke schreef:ja ik blijf haar leasen, dan is het gewoon mijn eigen paardje, zonder de kosten van hoefsmid en dierenartsen in tiara wil ik ook best investeren moet nog wel hard aan de slag, maar iedere keer een stapje. Ze is 7 dus ik kan er ook nog veel mee gelukkig