Kaja, ik nodig je uit om het topic toch nog eens helemaal te gaan lezen, want je hebt duidelijk heel wat essentiele zaken gemist.
In mijn 1e post noem ik al dat Anky dit heeft voorgesteld en ik bevind me niet in haar kringen, maar ze heeft dit tijdens een openbare clinic genoemd en ik ben het in de pers ook nog een keer tegen gekomen. Ook heeft Magique blijkbaar ook hiervan gehoord, dus ik ben niet eens de enige op Bokt die dit heeft vernomen.
De discussie gaat inderdaad steeds alle kanten op, soms laat ik me meeslepen en ga ik er op in, maar regelmatig probeer ik weer het onderwerp richting het eerste bericht te sturen en hier en daar te verduidelijken (meest door herhaling) wat ik precies bedoel.
Ik heb al 10x gehoord (meest van één persoon...) dat de titel de lading niet dekt. Toch denk ik dat je na zo vaak in dit topic te hebben gepost wel eens het 1e bericht gelezen kan hebben en dus wel weten waar het topic over gaat. Als het je echt zo dwars zit, moet je misschien maar vragen of Apple voor jou de titel wil aanpassen

Jij praat over juiste kritiek en argumenten, maar het enige dat jij toe in staat bent is op de man spelen en proberen iemand anders belachelijk te maken. Iets inhoudelijks komt er niet van en lezen ben je blijkbaar niet toe in staat. Als je ruzie wilt maken, ga je maar naar een schoolplein of zo.