Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Lov: als jij zegt eruit halen wat erin zit, dan zou de beweging toch los beter moeten zijn dan onder het zadel, of begrijp ik je interpretatie nu verkeerd?
gyzmo schreef:En dat is dan ook het moeilijke van discussieren over paarden en paardrijden. Het is grotendeels gevoel!
SuperPepeijn schreef:lov, als gezond mens kan ik van nature geen marathon lopen, als ik ga trainen wel. dat geldt niet alleen voor uithoudingsvermogen, maar ook voor kracht en lenigheid, kijk maar naar sporters. er moet je niets van nature tegenzitten, maar normaal gesproken zijn eigenschappen wel te verbeteren.
SuperPepeijn schreef:lov, als gezond mens kan ik van nature geen marathon lopen, als ik ga trainen wel. dat geldt niet alleen voor uithoudingsvermogen, maar ook voor kracht en lenigheid, kijk maar naar sporters. er moet je niets van nature tegenzitten, maar normaal gesproken zijn eigenschappen wel te verbeteren.
Sjuimpje schreef:Ik geloof dat Tyrza wel een grote bijdrage aan een evt. clinic kan leveren,
misschien dat ze Tol niet helemaal oprolt zoals een Anky dat bijvoorbeeld af en toe doet, maar ze traint wel regelmatig achter de loodlijn en haar paard heeft daar veel baat bij.
Iets waar bijvoorbeeld Aqua geen heil in ziet, die vind alles achter de loodlijn afschuwelijk.
Ik denk dat je zo een mooie basis voor een clinic hebt.