Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed dat je inziet dat je je voor niks druk maakt.. Maarja dat heb ik ook altijd achteraf.
Schrok zelf heel erg maar mijn pony ook! Begon uit paniek keihard door de bak te scheuren. Heb er zelf niks aan overgehouden en mijn pony ook niet maar moest wel weer het vertrouwen een beetje winnen. Ben er gewoon weer op gegaan en heb gevraagd of ze hem verder uit elkaar wou zetten en wat lager. Heb toen weer gedaan met veel spanning. Ben er wel weer overheen gekomen en de pony ook maar bij een dubbelsprong denk ik steeds aan die val terug.

Citaat:Purny, wat waardeloos van die manege zeg!!! Sorry, maar ontbreekt het toch wel aan een stukje inzicht. Jammer voor hun, niet voor jou, je hebt lekker die gehandicaptenmanege gevonden waar je wel vertrouwen krijgt! super knap dat je het weer gedaan hebt purny!!!
Mijn paardje mag nog niet meer dan 2 minuten draven.
Maar het ging goed. 
Dat voelde echt goed zo relaxt hij was.

Zag t totaaal niet aankomen en lag er ook bijna naast, maar kon nog net blijven zitten (op haar nek
) Was natuurlijk erg geschrokken maar tot mijn verbazing niet meteen weer in de paniek
Ben benieuwd hoe het aankomende woensdag weer zal gaan!
. Met hem probeer ik weer vertrouwen en plezier te krijgen en blijf ik rustig grondwerken met mijn andere en ooit
stap ik daar ook weer op. Dus iedereen, er is hoop! Na nare ervaringen en een pauze van bijna 20 jaar rijd (hobbel) ik weer rond
Eerlijk is eerlijk, af en toe moet ik zelfs op deze braverd mezelf moed inspreken, vanwege de spoken en bakkabouters die ik zie maar hij niet, maar er moet ook 21 jaar spanning uit