Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nu nog het tweede doel "verkoop-klaar maken" (toiletteren, op de foto zetten, advertentie opstellen, aspirant-kopers laten rijden) en verder is het gewoon lekker bijleren.
. Hij heeft de afgelopen dagen lekker de tijd gehad om te wennen. Pion schreef:Ik loop tegen iets aan en ik vraag me af of ik de enige ben
Mijn merrie vind het achterbeen onderzetten in de galop nog erg lastig. Nu is het zo dat ik de ene dag prima voltes van 15 meter kan galloperen, maar dat ze de volgende dag zelfs al moeilijk doet (wegrennen buitenschouder) wanneer ik een volte van 20 meter wil galloperen.
Hebben meer mensen hiermee te maken?
Ik vind het zo apart
zus ernaast. En nog les gehad van mijn zus, dus we kunnen weer verder 

(nou was dat geen echt jong paard meer, 9 jaar) 
. Ik zou haar lekker los rijden voordat je weer gaat galopperen dan.
. Dekje had hij al een paar keer opgehad, nu het zadeltje erbij. Op, af, op, af, verkeerde kant op, verkeerde kant af, etc. etc. Steeds een biksje. Uiteindelijk singel vast (biksje), gaatje bij pakken (biksje), nog eentje...... Daarna rondje door de paddock gelopen (biksje biksje biksje). Het leven is zo lekker
. En omdat de biksjes best smaakten heeft de amazone nog even naast zijn schouder gehupst, en heeft ze uiteindelijk nog (middels een pootje) op Mac's rug gehangen
.
. Rustig goed zetten en weer verder gaan. Nergens op reageren. Ging goed!