Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
schoentje schreef:Ok...dat bezig zien dat kan ik me nog voorstellen. Maar jij bent al zo ver dat ik het weer veel leuker vind om met jou prive te trainen. Daar heb jij ook veel meer aan, want dat wat ik met jou kan doen, daar is 99% van de ruiters/amazones hier niet aan toe.Lijkt me gewoon heel leuk je eens live bezig te zien in een clinic!En ik denk zeker dat je me nog iets kunt leren!
schoentje schreef:nou, als je eens tijd hebt, zou ik je graag langs zien komen!![]()
Kun je ook zien hoe gruwelijk Hans z'n accomodatie er op vooruit is gegaan!
Dit topic doet het trouwens echt super! Ben nu niet zo vaak online ivm. carnavaldus moet nu meestal echt een eind bijlezen!
Mooi weer daar?
Ik ga komende week naar Florida, dus heb ook mooi weer voor de boeg!
Katja schreef:Als je maar een afstand ziet moet je het moet je het met een goede trainer erbij ook op kunnen lossen. Of klap je bijvoorbeeld dicht in de ring?
Sambo schreef:Katja schreef:Als je maar een afstand ziet moet je het moet je het met een goede trainer erbij ook op kunnen lossen. Of klap je bijvoorbeeld dicht in de ring?
Heb 20 jaar bij niet de minste instructuur gelest.Het ging ook hele tijden goed maar dan ineens kon ik het niet meer oplossen.
Denk dat het ook een stukje routine is en dat mis ik natuurlijk met maar 1 paard.
Echt dichtklappen deed ik niet meer,kon ook goed na blijven denken in het parcour en een fout maken vond ik ook niet erg.
Misschien dacht ik te veel na en wilde ik het te goed doen.
MarcelDufour schreef:schoentje schreef:nou, als je eens tijd hebt, zou ik je graag langs zien komen!![]()
Kun je ook zien hoe gruwelijk Hans z'n accomodatie er op vooruit is gegaan!
Dit topic doet het trouwens echt super! Ben nu niet zo vaak online ivm. carnavaldus moet nu meestal echt een eind bijlezen!
Mooi weer daar?
Ik ga komende week naar Florida, dus heb ook mooi weer voor de boeg!
Ik beloof dat ik snel langs kom. Wanneer ben je terug uit Florida?
Lijkt me leuk om Hans ook te zien, ja.
Te gek, he, hoe dit topic loopt inderdaad. Had ik echt niet gedacht.
Sven Harmsen is ook al meelezer geworden, schreef hij me. Leuk...meer dan leuk.
het weer valt niet mee. Regende vanmiddag behoorlijk, maar nu is het weer droog. 14 graden is het nu.
schoentje schreef:1e week maart.
Ben benieuwd of je huidige systeem van trainen bij me past, aangezien het Voorn systeem niet echt paste.
Ik probeer m'n eigen gevoel te volgen en het beste voor mij uit elk systeem te halen. Ik denk dat het een mengeling van het duitse en het amerikaanse rijden is.
Leuk dat mensen als Sven ook meelezen! Het is ook enorm boeiend! En discussie is altijd goed, leert iedereen wat van.
Katja schreef:Maar misschien kan een andere instructeur je daar toch een stapje verder mee helpen Sambo.
Ik heb een tijd bij 1 van onze bondscoaches gelest en dat is een super instructeur alleen niet voor mij. Ik ging juist door die manier van rijden mijn afstanden missen en fouten maken. Een minder trainer heeft me daar weer doorheen geholpen.
Routine is iets wat zeker scheelt dat merk ik ook wel, heb jaren niet meer gesprongen en na afgelopen zomer wel weer een stuk of 8 paarden per dag getraind te hebben ben ik nu weer terug naar eentje.
Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk balkjeswerk te doen om toch in het ritme te blijven.
schoentje schreef:Katja schreef:Maar misschien kan een andere instructeur je daar toch een stapje verder mee helpen Sambo.
Ik heb een tijd bij 1 van onze bondscoaches gelest en dat is een super instructeur alleen niet voor mij. Ik ging juist door die manier van rijden mijn afstanden missen en fouten maken. Een minder trainer heeft me daar weer doorheen geholpen.
Routine is iets wat zeker scheelt dat merk ik ook wel, heb jaren niet meer gesprongen en na afgelopen zomer wel weer een stuk of 8 paarden per dag getraind te hebben ben ik nu weer terug naar eentje.
Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk balkjeswerk te doen om toch in het ritme te blijven.
Een instructeur moet idd bij je passen.
Je moet er gewoon een echte klik mee hebben, en die moet jou kunnen aanvoelen.
schoentje schreef:En een fris oog doet ook veel, op een gegeven moment wordt iedereen een beetje bedrijfsblind.Katja schreef:Maar misschien kan een andere instructeur je daar toch een stapje verder mee helpen Sambo.
Een instructeur moet idd bij je passen.
Je moet er gewoon een echte klik mee hebben, en die moet jou kunnen aanvoelen.
MarcelDufour schreef:Joolien schreef:He, daar zit toch een goede ijssalon? Of ben ik nou gek?!
(heb meerdere liefhebberijen buiten paardrijden.. ijs is daar een grote van en mijn Sjol komt uit Limburg...)
Goeie Ijssalon ken ik hier niet. Een groenteboer, bakker en Slagerij, en heel veel kroegen, dan heb je het wel gehad.