Sees schreef:
@Kiwiko, ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die tegen LDR is nooit gepresteerd heeft. Dat weet je toch niet. Bovendien hoef je niet alle ins en outs te kennen van iets om een mening te vormen, zolang je maar open staat voor de mening van anderen, toch? Iedereen heeft een mening over de Nederlandse wetgeving, hebben al die mensen rechten gestudeerd? Nee, maar dat maakt hun mening niet minder waardevol. Ieder paardemens met een beetje ervaring (en ik denk/hoop dat de meeste mensen met een eigen paard dat toch wel hebben) doet dat op zijn eigen manier. Ik ben hier om wat te leren en dat ik nog nooit op de OS ben geweest maakt toch niet uit?
...
Ik weet dat diegene die hier zo anti LDR zijn niet een paard fatsoenlijk een L proef door kunnen krijgen. Ik weet ook dat ze nog nooit op een paard hebben gezeten die echt goed doorgereden is en zeker weet ik dat ze nog nooit op een paard een goed LDR moment hebben mogen meemaken
ALs je het ooit gevoeld hebt, dat weet je gewoonweg dat het niet kommer en kwel is

(die oortjes dus