Grasieux schreef:Nou, vooruit, een hele kleine korte versie van een verhaal dat ik eigenlijk nooit helemaal aan iemand verteld heb.. Wil het ook best vertellen, maar het lijkt me niet netjes om alle details hier op internet te plaatsen, duss mocht je meer willen weten..
Iedereen heeft wel eens een soortgelijke situatie meegemaakt denk ik.. Ben je wel eens zo een pijn gedaan door iemand dat twee jaar later je bloed nog gaat koken als je eraan terug denkt..?? Nou dat is mij overkomen en hoorde net dat degene die mij dat dus geflikt had precies hetzelfde is overkomen en dat ze nou heel zielig is, daar komt het een beetje op neer.... En hoe slecht het ook is, dat geeft mij stiekem een fijn gevoel, aangezien ik mijn zaakjes goed geregeld heb... Is dat heel erg??
Whahahahaha, nou echt... heel erg hoor...
Vind het inderdaad wel erg mooi, dat het recht heeft gezegevierd, om het zo maar eens te zeggen, gebeurt niet zo vaak namelijk, zou er niet eens stiekem over goed voelen eigenlijk, maar het van de daken schreeuwen, (grapje)
Geniet ervan en haal het maximale er uit, dat is mijn advies hihihi
Gelukkig kan ze in stap nog echt alles als ze slecht loopt, dus dat ze in stap zo deed was echt frisheid. Dat werd vandaag ook bevestigd, heb haar gelongeerd en ze was echt ont-zettend fris, was echt even blij dat ik er niet op zat. Dat bokken ohz kwam dus zeker wel omdat ze niet lekker liep, anders zou ze dat namelijk ook nooit doen. Morgen longeer ik haar eerst even, als ze lekker loopt kan ze haar frisheid er dan uit gooien, en als ze slecht loopt zie ik dat gelijk en dan ga ik lekker met haar stappen.