Ben trots op je, wijffie. Je doet het toch maar weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SabM schreef:Ik voer in de ochtend 1/3 muesli en middag 2/3 en avond 1/3. Muesli is Cavalor Structomix Sensitive, dus met laag eiwit en geen suiker.
en bij ochtend en avond 1 (drinkbekertje) brok van Pavo Energy control.
Zonder muesli eet suus haar brok niet en alleen muesli laat ze op een gegeven moment staantja ik eet ook niet iedere dag boerenkool
![]()
Beide voeders zijn uitgezocht ivm te snel teveel energie en ontploffingsgevaar en daarbij ook laag aan eiwit en suiker. Subli, Havens en nog zo een eet ze na 1 zak niet meerin het begin wel maar daarna laat ze het staan. Dan eet ze gewoon stro als aanvulling
![]()
Suus had voorheen in Katwijk altijd kuil (zuur stink spul) dat vrat ze als een gek maar ze had nooit goede mest. Hier is het hooi / kuil echt wel goed en is haar mest beter. Maar ik ga die dr. Vogel druppels Lever en Gal en de vochthuishouding / nieren druppels maar erbij geven mss dat het haar helpt.

Had gewoon ff geen plek voor andere dingen aan m'n hoofd.
(tsja wat wil je, ze komt elke dag buiten maar het is zo nat dat benen strekken er nauwelijks bij is), maar wat ik zag aan beweging werd ik best vrolijk van. Ze is een stuk losser door haar lijf en stapt heel mooi ruim.
gaat vast lukken!
maar goed heb nog een hele week om te studeren.
og og dat wordt nog wat

Yamcha schreef:Rhys: heb je foto's van haar?
), maar is even om je een idee te geven van paard!