lili266 schreef:Wat vervelend MissCharlie, sterkte ermee.
Hier is de kogel door de kerk, morgen komt de liefste en rustigste pony ooit (vind ik zelf dan). Het is alsnog een Fjord geworden, maar niet die van 17 want later mailde de eigenaresse me dat ze toch wel vaak streken had en dat kan ik nu gewoon echt niet gebruiken. Heb toen zelf een advertentie geplaatst en helemaal omschreven wat ik zocht, en daarop reageerde een meisje die een 13 jarige Fjordenmerrie te koop had staan. Gaan kijken, zelf poetsen en zadelen om te kijken hoe dat ging, ze was heel braaf en bleef keurig staan. Daarna gereden en durfde na 20 minuten al in galop, op een vreemd paard! Het voelde zo goed en ze was heel rustig en goed terug te nemen. Ook nog 10 minuten met de eigenaresse gekletst terwijl ik er op zat en ze heeft in die 10 minuten geen stap verzet, bleef gewoon ontspannen staan. Vorige week klinisch goedgekeurd en morgen gaan we haar halen! Haar stamboeknaam is Tatjana (Halldor x Doriena) maar misschien dat ik haar een andere roepnaam geef, Tatjana vind ik niet zo
Als ze er is zal ik wel wat foto's plaatsen!
haha, wat leuk om dit te lezen. Tatjana is mijn oude pony,