Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mireille1970 schreef:Fellor schreef:Ach ik denk dat eht het onweerstaanbare verlangen van mensen is om toch hun woordje te kunnen doen en anderen dingent e willen laten zien zoals ze het zelf kunnen zien.
En dat alleen in deze topics dan.... want overal kun je gewoon je woord en ervaringen (!) delen....
Wat een ander daarmee doet is niet jouw verantwoording, maar als we voor dierenbeulen worden uitgemaakt en worden vergeleken met stierenvechters, beren en legbatterijen... waar gaat het dan over??
) te hebben gevolgd... wil ik toch even wat kwijt over de foto's.
) lijkt het erop dat het veel langer duurt dan die paar minuten.
Wouter24 schreef:
Dit is wel een heel gedurfde stelling
Hier mankeert zeker ook vanalles aan?
http://picserver.org/view_image.php/72394/p.jpeg[/img]

friemel schreef:Maar ik denk dat we het veel leuker kunnen hebben samen als je gewoon inhoudelijk blijft reageren en je niet steeds aangevallen voelt.

friemel schreef:Maar ik denk dat we het veel leuker kunnen hebben samen als je gewoon inhoudelijk blijft reageren en je niet steeds aangevallen voelt.
Citaat:Tsja, die opmerkingen snap ik inderdaad ook niet helemaal. Misschien dat dat het eerste is wat bij mensen opkomt als ze niks nuttigs meer te zeggen hebben over het onderwerp wat eht topic betreft
). Als je het blaat vindt, laat je het toch gewoon aan je voorbij gaan? Waarom toch al die opwinding?
.
friemel schreef:Overigens wil ik van Tyrza nog weten of die foto's van TS overeenkomen met haar uitleg van LRD. Omdat er volgens mij een grote discrepantie zit tussen het verhaal en de plaatjes ter demonstratie. Het is een gesloten vraag, dus ja of nee volstaat.
stoorzender.Wouter24 schreef:Kafue schreef:Waarin er sprake is van oprichting zonder aanleuning getuige de waslijnachtige teugels. Een paard is correct gereden als je hem van achter naar voren naar de hand toerijd zodat je een licht elastische aanleuning krijgt. Hier is geen aanleunig, dus inderdaad hele goede foto.
Wederom niet correct voorgesteld toch hoge punten gescoort.
Dit is wel een heel gedurfde stelling
Hier mankeert zeker ook vanalles aan?
Citaat:Kan jouw verhaal als ondertiteling/uitleg dienen bij die foto's