Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Noiske schreef:@Renske1987: wat fijn!
Ik durf er niet aan denken dat ik zonder meer op verplaatsing ga met mijn jonge merrie! Ooit zal het er toch van moeten komen (en beter snel dan later).
Mag ik vragen of jij in je uppie op wedstrijd vertrekt? Of heb je steeds iemand er bij die je helpt?
Met mijn oude paard rij ik in mijn eentje overal naar toe en trek ik mijn plan. Hulp is natuurlijk welkom, maar ik kan het alleen aan met hem: schroeven indraaien, naar het inrijterrein, ...
Met de merrie rij ik ook wel overal naar toe, maar ik moet wel altijd zorgen dat ik back-up heb om haar bv. te helpen laden, iemand die een oogje in zeil houdt als ik rij, … Dat vind ik erg vervelend, dat ik altijd afhankelijk ben van iemand anders.
Peetstap schreef:jameyskatje schreef:Neem aan dat we het hier niet hebben over brok vlak voor de lessen, dat zou pas echt dom zijn.Plus het feit dat het helemaal niet goed is voor een paard om nog 15 min voor het werk brok te krijgen.maar over ruwvoer.
Peetstap schreef:jameyskatje schreef:Neem aan dat we het hier niet hebben over brok vlak voor de lessen, dat zou pas echt dom zijn.Plus het feit dat het helemaal niet goed is voor een paard om nog 15 min voor het werk brok te krijgen.maar over ruwvoer.
Emmaa_ schreef:Jameyskatje ik vind het er echt heel netjes uit zien! Je eigen spanning vind ik niet heel erg terug te zien in de manier waarop je rijdt, paard loopt er goed en ontspannen bij en je zit er nog zelfverzekerd op!
Marloesnatje welkomIk denk dat je het beste kan doen wat je instructrice aangeeft. Ik snap dat het een grote drempel kan zijn maar als zij zegt dat ze jou op een braaf paard zet, of een brave pony, dan kan je haar daar het beste in vertrouwen. Je kan altijd nog stoppen en afstappen als je het echt niet meer ziet zitten, maar hoe langer je het uitstelt, hoe groter je angst vaak wordt. Helaas heb ik hier zelf maar al te veel mee te maken, heb nog steeds niet gegaloppeerd terwijl mijn val al ruim anderhalf jaar geleden is...
Grasieux schreef:Hey jameyskatje, was jij niet degene die het spannend vond om in de buitenbak te rijden??
Ziet er goed uit!
Peetstap schreef:Yep, je laat em fijn laag relaxed lopen >> ontspanning bij paardje en dus ook bij jou ?
Dit stukje video is na hoeveel tijd rijden ?