Leuk om je zo bezig te zien, die handhouding, daar blijf ik mee kloten......

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gooya schreef:Hahaha Yamcha
Bedankt voor compliment over mijn paard. Misschien leuk voor het verschil.
Zo was ik eerst aan het rijden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZCJD4WU.jpg
Gooya schreef:Klopt Ankem, dat is meer het gewenste beeld voor een groot deel van paardrijdend Nederland, maar als je ziet wat een spanning bij het paard en bij mij![]()
Helemaal waar Yamcha, mijn paard is echt veel en veel blijer. En ikke ook.
Heel fijn dat Veggs er ook zo goed op reageert
ankem schreef:Ik heb laatst bij een goede kennis mogen schrijven tijdens een dressuurwedstrijd. Ze is nog niet zo lang klaar met de cursus. Ik vond het echt heel leuk om te doen. Je ziet zoveel in de ring. Alles wat in de krul getrokken werd, werd flink afgerekend door haar.
Maar goed, meestal word je gejureerd op het beeld, omdat de jury niet kan voelen, wat jij voelt. Maar zou sommige paarden niet graag onder me willen hebben.
Het gaat er om dat jullie je happy de peppy voelen. De uitstraling van het paard is veel zachter op de eerste foto's.
justkid schreef:Gooya dat ziet er toch wel heel netjes en ruim uit![]()
Die "ervoor" foto kun je goed zien wat er gebeurt als je naar beneden kijkt.
Ankem ik kan je het zeker aanraden zo'n westernpaard.![]()
Het is alleen wat langer zoeken naar goede begeleiding want in western gebeurt ook wel heel veel wat je niet eens wil weten helaas![]()
Ik ga nog even kijken naar die handhouding waar jullie het over hebben
Japeloup schreef:Ja dat heb ik al meerder keren gelezen, maar ben zo dislecties als de pest en ben een doener om dingen te leren, geen lezer.
Maar komt goed, moet alleen nog wel ff een paar foto's in mijn computer zetten, heb vele niet digitaal. Dus werk aan de winkel.