was gister een poging aan het doen (gewoon voor de lol

maar ze snapte er niks van en vond het volgens mij alleen maar irritant..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
montyjansen schreef:jonge paarden hebben meestal 2 tot 3 dagen nodig om te wennen, ze kunnen erg onberekenbaar zijn in die tijd, zeg ik ook altijd tegen de eigenaar /berijder, die tijd alleen maar spelen of longeren.
gem schreef:montyjansen schreef:jonge paarden hebben meestal 2 tot 3 dagen nodig om te wennen, ze kunnen erg onberekenbaar zijn in die tijd, zeg ik ook altijd tegen de eigenaar /berijder, die tijd alleen maar spelen of longeren.
hebben wij ook gezegd... maar ja, wat er uiteindelijk thuis gebeurt weet je toch niet.
Sammie12 schreef:Hooi!
Gister voor het eerst gegalopeerd! Het ging hartstikke goed n hij zit echt heerlijk!
Het is zegmaar een soort van perongeluk gegaan. Gewoon harder gaan draven en dan in de galo vallen!
Ik ben echt blij, we hadden niet verwact dat het zo goed zou gaan!
Sammie12 schreef:Hooi!
Gister voor het eerst gegalopeerd! Het ging hartstikke goed n hij zit echt heerlijk!
Het is zegmaar een soort van perongeluk gegaan. Gewoon harder gaan draven en dan in de galo vallen!
Ik ben echt blij, we hadden niet verwact dat het zo goed zou gaan!
Hoe ver zijn jullie nu met jullie paardjes?
gem schreef:montyjansen schreef:jonge paarden hebben meestal 2 tot 3 dagen nodig om te wennen, ze kunnen erg onberekenbaar zijn in die tijd, zeg ik ook altijd tegen de eigenaar /berijder, die tijd alleen maar spelen of longeren.
hebben wij ook gezegd... maar ja, wat er uiteindelijk thuis gebeurt weet je toch niet.
gem schreef:Jibbel: maar dan stap je dus ook al met dat idee op! Als je zelf niet vol vertrouwen bent, zal je paard dat merken. Dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en eerst even iemand anders vragen om een paar keer te gaan rijden.
Bij ons ben ik ook niet degene die het eerst op het paard gaat zitten hoor, onbevangen opstijgen is mijn vriendin veel beter in. Alleen vertrouwt zij dus weer volledig op mijn handelend of juist "latend" vermogen, dus stapt zij niet als eerste op als ik er niet naast sta
. tBlijft teamwork
.