Magique schreef:Q, als ik 'het wel best zou vinden', zou ik niet zoveel moeite doen om er achter te komen wie nou precies die dr. Weiler is, wat voor onderzoeken hij heeft gedaan, waarop zijn conclusies gebaseerd zijn, enz.
Ik weet het dus zeker wel, ik merk alleen dat mijn paarden me andere signalen geven dan wat wij aannemen dat de conclusie is van onderzoeken als die van dr. Weiler. Ik zou een struisvogel zijn als ik me zou afsluiten voor de signalen van mijn paarden.
Ik ben blij te horen dat je daar actief naar op zoek bent. Mag ik dan aannemen dat je het boek al hebt besteld?
Het is moeilijk om pijn of ongemak goed waar te nemen, zelfs voor kenners. Bij chronische pijn of ongemak is dat nog veel moeilijker tot onmogelijk (afhankelijk van oa factoren als de plek en de precieze aard van de pijn). Een proefdier deskundige zou je daar veel over kunnen vertellen...
Als jij het boek goed heb bestudeerd en tot de conclusie zou komen dat de vergroeiing toch echt plaatsvind, ga je dan het LDR rijden opnieuw overdenken of zeg je dan weer "maar ik zie niets van pijn of ongemak terug in mijn paard" ?