knollentuin schreef:hihi,ken je dat lied van brigitte kaandorp? mijn naam is annelies van der pies, ik moet al piesen als ik nies,vertel mij nooit een goeie grap want mn sluitspier is te slap

*leest verder bij*
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Loe_Loe schreef:@Yamcha: ik zou willen dat ik al zover was als jij! Ben superbenieuwd naar je foto’s trouwens, al zoveel gelezen over jouw Vegs, leuk om ze dan ’s van alle kanten te zien (heb ook al in je profiel gespiekt, lekkere dingen hoor, jouw paardjes!).
laetitia schreef:Yamcha gaat lekker!!
Apple schreef:Daarnaast is ze ook nog redelijk groen en merrie, dus die twee factoren erbij maken dat het regelmatig een beetje zoeken is naar de juiste benadering
Apple schreef:Lichaamscontrole heb ik al niet, laat staan gedachtecontrole
SabM schreef:Suus gaat idd steeds beter, maar liep toch tegen mijn eigen spanning in mijn lijf aan en merk nu dus heel erg dat Suus wel rustiger is geworden. Dus als ze gaat denderen komt het door de spanning die ik "onbewust" overbreng op haar. Dus ik moet er heel erg van bewust zijn wat ik doe.
SabM schreef:Eigenlijk een hele goede merrie dus
SabM schreef:Dit topic RULES!!
knollentuin schreef:kid, ik lees dat jouw paard moeite heeft met de bochten in contra? heb ik een leuke voor je,vanaf de b stuur je naar de middenletter op de korte zijde a-c maar je rijdt met je zitbeweging naar de hoek terwijl je doorkijkt naar de letter, 5 m voor de letter richt je je naar de volgende letter en doe je hetzelfde. (het lijkt een beetje op appuyeren wat je dan doet) je helpt je paard rechter boven de benen te blijven in de bochten.
ankem schreef:Hebben jullie wel eens je b12 laten controleren?
Heb net gereden. Het ging helemaal ruk. In plaats van ontspannen rijden was ik alleen maar aan het vechten om me een houding te kunnen geven in het zadel. Paard liep ook ruk. Pfff en toen nog een sluizen ongelukje, dus toen was de jankpartij helemaal compleet.
Zadel gaat weer terug en onze zoektocht gaat verder.