Ik heb hier al een tijdje even niks gepost maar het gaat ontzettend hard hier zeg haha!!
Met Fury ben ik druk in de weer! Het is echt een heerlijk beest.. Dingen die hij eng vind gaan ook gord, hij vertrouwd daarbik volledig op mij!! Wel fijn om te weten en dat ik nu ook aan hem kan zien dat we echt een band hebben opgebouwd.. Ik ben lekker met he aan het longeren, wandelen, en spelletjes doen in het land! Als het weer eens lekker weer is wil ik hem de afspuitplaats even mee opnemen! En binnenkort even zijn hoofdstelletje om doen.
Door mijn zwangerschap heeft die een jaar extra de tijd om lekker uit te groeien, dus we doen het lekker rustig aan! Ik heb hem ook weer even opgemeten, en hij wordt groter dan verwacht! Het is echt een heerlijk beest en ik kan echt om hem lachen! Zelfs mijn mannetje is weg van hem

Ik zal proberen ook hier wat vaker te posten, maar we zijn erg druk met klussen thuis en de kinderkamer dus dat gaat natuurlijk voor! Ga nu eerst even bijlezen

probeer ik ook in de richting van de ruiter te werken, zodat paard en ruiter elkaar gaan begrijpen, in 1 a 2 maanden kan je iedere dag heel veel leren en af leren, wat beter anders kan, wat ik dan vind, vaak klopt dat dan ook wel.
.
. En ja, pony draafde fijn, amazone verplaatste haar gewicht ietsje verlicht, ik drukte af om een mooie draffoto te maken.... precies op het moment dat de pony aansprong in galop
! Een uniek moment dus!

)
.
. Gepoetste, zadel op. De eerste dazen zijn hier weer gearriveerd en ik vond het een mooi moment om hem een keer in te sprayen met vliegenspray. Nou, dat vond hij wel heel eng. Maar dat is natuurlijk normaal. Zijn moeder vind het nu nog helemaal niets. Kon op laatst de spray naast hem op mijn hand spuiten en dan hem op smeren. Dus hij was al goed wakker toen we naar de bak gingen. Daar weer even los gelaten, er kwamen wat wipwap bokjes, meer niet. Dus aan de lijn gedaan, is hij opeens ontzettend alert op de zweep
. En hij begon te galopperen en hield niet weer op en dat met dat warme weer
. Toen hij eindelijk wat rustiger werd nog even de andere kant gedaan met stap en klein drafje en toen uitgestapt. Hij had het schuim tussen de billen staan
.
.