[HK]Springen met Marcel Dufour. Stel uw vragen hier.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:44

An1985 schreef:
ik heb net je profiel helemaal bekeken, heel leuk en interessant!

ik zag dat er 2 foto's by zaten waar je op concour ben bij 'le siepi' in cervia. ik woon in italie en ga daar zelf regelmatig op concours nu, grappig!

Mooie buurt. Je hebt maar geluk. Vooral Rimini is geweldig.
dat paard van jouw profiel springt fijn, trouwens.
Laatst bijgewerkt door Springert op 15-02-10 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

An1985

Re: Springen met Marcel Dufour. Stel uw vragen hier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:46

ja is inderdaad echt super om hier te ryden! binnenkort toscana tour in arezzo. neem aan dat je dat ook kent?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:48

An1985 schreef:
ja is inderdaad echt super om hier te ryden! binnenkort toscana tour in arezzo. neem aan dat je dat ook kent?

Nee, ik sprong zelden in Italie. Rome, daar ben ik wel meerdere keren geweest. Piazza di Siena....een van de mooiste en zwaarste concoursen die ik ooit gereden heb.

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:52

Piazza di Siena is inderdaad echt geweldig! Ik heb nooit de eer gehad om daar te mogen rijden maar dat is wel mijn doel/droom!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:59

An1985 schreef:
Piazza di Siena is inderdaad echt geweldig! Ik heb nooit de eer gehad om daar te mogen rijden maar dat is wel mijn doel/droom!

Mooi doel. Goh wat is het hoog daar, altijd! Dat is echt vergelijkbaar met Calgary en Aken.
Ik schrok echt de eerste keer dat ik daar reed. Vooral omdat ik toen niet mijn beste paard bij me had.
Die vergissing heb ik daarna nooit meer gemaakt! haha.
Ook genoot ik altijd van de italiaanse restaurantje daar, na afloop van de wedstrijden, en die heerlijk capuccino's in de Gucci stand.
Iedere ruiter kreeg ook altijd een Gucci tas met allerlei cadeuatjes er in. Echt leuk.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:02

Citaat:
Iedere ruiter kreeg ook altijd een Gucci tas met allerlei cadeuatjes er in. Echt leuk.

JP gaat NU leren springen want dat wil ook ook. Ben gek op leuke tasjes met cadeautjes - goodie bags!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:06

Jannepauli schreef:
Citaat:

JP gaat NU leren springen want dat wil ook ook. Ben gek op leuke tasjes met cadeautjes - goodie bags!

Nou, daar hoef je het niet voor te doen. Het enige concours dat dat doet is Rome. Op alle ander concoursen moet je keihard rijden voor de goodies. Die horen alleen bij de winnaar, of soms de eerste 3..

En op Zweedse concoursen, daar hebben ze ook goodies. Maar die zijn blond en zitten op de tribune :D
Laatst bijgewerkt door Springert op 15-02-10 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:06

Ik dacht altyd dat het super hoog was maar dat is dus echt zo..
De cappucino is inderdaad heerlyk hier, dat mis ik altyd heel erg als ik terug ben in NL!

Denk je dat je ooit nog dat soort concoursen gaat doen als je weer intensief gaat starten??

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:07

An1985 schreef:

jaaa daar sprong onze merrie ook een aantal jaar terug ..niet met de Toscane tour maar wel tijdens de riders tour
Afbeelding
Afbeelding

Sunshine tour is denk ik ook alweer begonnen ..

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:10

besita schreef:

Daar ben ik nu op weg naar toe, grapjas! Nog een half uurtje zei de chauffeur net.

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:12

Super profiel Marcel. Wat een streek van Maathuis. Ongelofelijk.
Nou dat je internet ook in het zuiden werkt, kan je ons natuurlijk foto's sturen van je wedstrijden.

Besita, rij jij ook zelf? Heb je youtube filmpjes bekeken en je hebt erg leuke paarden.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:12

An1985 schreef:
Ik dacht altyd dat het super hoog was maar dat is dus echt zo..
De cappucino is inderdaad heerlyk hier, dat mis ik altyd heel erg als ik terug ben in NL!

Denk je dat je ooit nog dat soort concoursen gaat doen als je weer intensief gaat starten??

Het is wel mijn streven, maar ligt ook aan de paarden.
Maar als ik heel eerlijk moet antwoorden, ik denk van wel ja.

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:13

[/quote]
jaaa daar sprong onze merrie ook een aantal jaar terug ..niet met de Toscane tour maar wel tijdens de riders tour
Afbeelding
Afbeelding

Sunshine tour is denk ik ook alweer begonnen ..[/quote]

dat is idd arezzo ja! wat leuk! sprong jouw paard daar met een nederlandse of italiaans ruiter?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:15

clarence schreef:
Nou dat je internet ook in het zuiden werkt, kan je ons natuurlijk foto's sturen van je wedstrijden.

Besita, rij jij ook zelf? Heb je youtube filmpjes bekeken en je hebt erg leuke paarden.

Nou, van mijn wedstrijden foto's sturen is moeilijk. Ik ben hier namelijk om een paar leerlingen bij te staan, en gelijk te kijken naar een paar nakomelingen die er hier meelopen van een hengst die ik heb. Die schijnen het goed te doen, en dat wil ik met eigen ogen zien.

Ja...sinds die dag heb ik ook nooit meer mee gedaan aan CSI Geesteren. Wil er niks van weten. Maar dat geldt alleen voor Jan, want voor Desiree Maathuis heb ik nog steeds wel een zwak. Leuke meid was dat.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:17

clarence schreef:

nee helaas niet meer ..ben nu verplicht om ze ergens te zetten ..jammer ..doe thuis nog wat fokken en opfokken en de beste ( proberen we althans ) gaan dan in training ..

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:19

An ..dan Luciana Diniz ..braziliaanse maar nu voor Portugal rijdend

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:21

besita schreef:
nee helaas niet meer ..ben nu verplicht om ze ergens te zetten ..jammer ..doe thuis nog wat fokken en opfokken en de beste ( proberen we althans ) gaan dan in training ..

Ja, maar jij hebt dan ook wel gelijk een van de beste adressen waar je ze neer kunt zetten. Als er iemand verstand van een paard opleiden en begeleiden heeft, is het Eric wel! Dat scheelt toch een slok op een borrel!
Alaaaaaaaaaaaaaf
*\o/* -O- -O- -O- -O- *\o/*

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:22

ok die ken ik niet..

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:22

MarcelDufour schreef:
besita schreef:

Daar ben ik nu op weg naar toe, grapjas! Nog een half uurtje zei de chauffeur net.

haha , nou dat kon ik niet weten :Y)
maar dat heeft veel van zijn pluimen verloren ..nu je een tour hebt in Portugal , Italie en straks ook Lummen bij ons ..
hoorde trouwens dat het ook sneeuwt en koud is in Spanje Marcel ..is dat zo ? Anders is er niet veel Sunshine aan :P

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:23

An1985 schreef:
Liciana Diniz ...die ken ik niet

Mooi verhaal,Luiciana....ik heb haar zien beginnen en ze kon er echt niks van. Maar die schade heeft ze heel mooi ingehaald!
Is de zus van ex Formule 1 rijder, Pedro Diniz.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:24

MarcelDufour schreef:
besita schreef:

Ja, maar jij hebt dan ook wel gelijk een van de beste adressen waar je ze neer kunt zetten. Als er iemand verstand van een paard opleiden en begeleiden heeft, is het Eric wel! Dat scheelt toch een slok op een borrel!
Alaaaaaaaaaaaaaf
*\o/* -O- -O- -O- -O- *\o/*

nou ja ..jammer genoeg heb je er niet elk jaar zo eentje om daar te stallen :Y) heb een super leuke tijd gehad ..maar met een goed beest hoef je niet daarheen ..ze moeten gruwelijk goed zijn ;)

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:25

besita schreef:
haha , nou dat kon ik niet weten :Y)
maar dat heeft veel van zijn pluimen verloren ..nu je een tour hebt in Portugal , Italie en straks ook Lummen bij ons ..
hoorde trouwens dat het ook sneeuwt en koud is in Spanje Marcel ..is dat zo ? Anders is er niet veel Sunshine aan :P

Nee koud is het niet....schat een graad of 15....maar 't regent wel aardig momenteel. Ben er trouwens bijna, nog 12 km zag ik.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:27

besita schreef:
nou ja ..jammer genoeg heb je er niet elk jaar zo eentje om daar te stallen :Y) heb een super leuke tijd gehad ..maar met een goed beest hoef je niet daarheen ..ze moeten gruwelijk goed zijn ;)

Dat is ook zo, want anders heb je kans dat je beestje weinig mooie dingen gaat lopen. Dan kiest ' ie (logisch!) liever voor z'n eigen paarden.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:29

Citaat:
En op Zweedse concoursen, daar hebben ze ook goodies. Maar die zijn blond en zitten op de tribune

Hmmm.... van die grote stoere Viking-hunks bedoel je? Nog meer reden om te gaan springen. Afbeelding

Veel plezier bij de Sunshine Tour! Maak je plaatjes van je leerlingen, kunnen we meeleven!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:36

Jannepauli schreef:
Citaat:
En op Zweedse concoursen, daar hebben ze ook goodies. Maar die zijn blond en zitten op de tribune

Hmmm.... van die grote stoere Viking-hunks bedoel je? Nog meer reden om te gaan springen. Afbeelding

Veel plezier bij de Sunshine Tour! Maak je plaatjes van je leerlingen, kunnen we meeleven!

Ja, en vooral maak ik foto's van de nakomelingen van mijn hengst. Als ze goed zijn tenminste!
Anders laat ik ze mooi niet zien, hahaha