Kafue schreef:Wat kun jij lekker persoonlijk worden zeg. Meer ervaring dan Anky, nee dat heb ik niet en dat heb ik ook nooit gezegt.
Ik probeerde alleen te zeggen dat zij haar paard ook niet altijd zo rijd.
Maar nee jij moet gelijk weer persoonlijk worden.
Alleen omdat jij vind dat jouw leerlingen niet onafhankelijk hoeven te zitten en ik vind dat dat wel moet.
Onafhankelijk zitten is een basis vereiste, als je dat niet belangrijk vind dat is dat jouw eigen belang maar laat mij dan a.u.b met rust met je persoonlijke aanvallen.
Als je wilt kan iedereen het leren, de een wat sneller dan de ander. Ik zeg als je wilt want daar hangt het van af.
Maar kom maar op ik nodig je uit, een kwartier op mijn eigen paard, zitlessen wedden dat je dan beter zit, of het moet met je zit zo beroerd gesteld zijn. Wat ik me niet kan voorstellen daar je pleegt er een enorm verstand van te hebben. Ga zo door meid en je zult hoog eindigen of niet natuurlijk.
Maakt mij niet uit hoe jij iets ziet of doet hoor...
Ik vind het gewoon BULLSHIT dat jij mij probeert af te kraken als instructrice en zegt dat ik onafhankelijk zitten niet van belang vind!
In andere topics kraak je mij voortdurend af en prijs je jezelf de hemel in.
Jij vind dat jezelf verschrikkelijk goed kunt rijden, het systeem waar jij in PROBEERT te rijden is het allerbeste en jij hebt je onafhankelijke zit op een GP paard geleerd met een rug zo stijf als een strijkplank en dat in een kwartier tijd
Nou dat vind ik onzin, dus je kunt mij afvallen of aanvallen wat je wilt, mijn lesklanten zijn tevreden! Onafhankelijk zitten leer je niet in een kwartier en om dat te eisen als je een B/L combinatie bent, is teveel gevraagd of je kent de defenitie niet van onafhankelijk.
Er is ook nog een verschil tussen goed zitten en onafhankelijk! Als je op de juiste weg bent dan wordt het vanzelf nog beter en leer je onafhankelijk te zitten.
Maar daar heb ik je al vaker aangegeven, maar je bent zo druk met jezelf de hemel in te prijzen dat je dat niet eens in de gaten hebt!
En ook in dit topic weet je het allemaal zo goed te vertellen!
Wat maakt het nou uit HOE Anky haar paarden rijd? Zij rijd goed en kundig! Wat zij mij en anderen leert is ongekend en van grote klasse!
Iedereen traint op zijn eigen manier en kiest voor een eigen systeem!
Ook qua lesgeven! Maar ook daarmee weet je alles beter!
Valt mij mee dat niet heel Nederland bij jou les neemt, je bent zo goed, naar eigen zeggen dan! En bedankt voor de uitnodiging, maar met mijn paarden en mijn instructrice is niets mis en zij lopen tenminste niet naast hun schoenen!